Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg under februari 2010

Av Felicia Torffvit - 5 februari 2010 14:41

Sitter i Osby på deras trafikskola. Kan meddela att jag nu har klarat av det praktiska. Så nu har jag bara ett teoretiskt prov kvar, som jag ska skriva på vägverket. Sen har jag moppekörkort.


Varför jag skaffar det först nu? Jag har inte haft behov av det innan. Men nu har jag, Jag kommer också att ha nytta av det när jag börjar gymnasiet.

Moppen står redo hemma i garaget, jag har bara suttit på den :) men pappa har kört den och han sa att den går jättebra. Nu under utbildningen så har jag kört 3 olika 2-hjuls moppar och 4 olika 4-hjuls moppar.


Mitt förstaval till gymnasie är Naturvetenskap på Ekbackeskolan, här i Osby.


Roxy mår bara fint :) Pälsen har börjat komma. Casca (golden valp) har tuggat lite på hennes ena öras svara fransar. Men på det andra har hon nu mer svart än vad hon någonsin haft innan :D

Hinner inte skriva mer nu. Ska med bussen.

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards