Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Felicia Torffvit - 6 november 2009 22:22

Tog igår vaccinations spruta mot A(H1H1), Svininfluensan. Haha, jag kallar den Ahini (på pappret såg det ut som i:n och inte 1or så jag läser det som A(HINI).

Sticket har jag inget emot men jag tål inte att se när nålen trycks in i armen på mig så jag kollar alltid bort. Några fjollor stod och skrek i korridoren: "OMG!!! Jag e så jääävla rädd! Jag kommer svimma, jag kommer fan DÖÖ!!!" Men snälla.... haha.


Lillebror tog också sprutan. Jag fick (och har fortfarande) väldigt ont i armen, Simon också. Han mådde även illa igår och idag. Jag mår bra men är väldigt trött. Och inte blir det bättre av att jag ska upp kl 3 inatt....


Valparna mår alla bra och har börjat öppna ögonen. Ja, det kommer bilder när jag har sorterat igenom dom.


Diagnosen på Cornelia är ej fastställd ännu, därmen tog jag bort det jag skrivit.


Måste lägga mig nu....

Vi hörs!




Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards