Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Felicia Torffvit - 17 augusti 2010 16:41

  

Var nu i helgen på deras rasspecial och fotade åt dem.

Hundarna var lika trevliga som människorna så vi hade jättetrevligt :)


Såhär såg hela helgen ut:

Fredag: Agilitytävling

Lördag: Utställning. Alla valpar, BIR&BIM-valp, alla hanhundar, barn med hund. Senare under dagen en lydnadstväling. På kvällen var det grillning och efter det många roliga lekar.

Söndag: Utställning. Alla tikar + avels- och uppfödarklasserna, barn med hund samt alla BIR&BIM (junior, unghund, veteran och slutligen stora och officiella BIR&BIM)


Kul att dom hade det under två dagar :)

 

Igår var jag på Ullared med en kompis. I början var där väldigt proppat med folk. Kändes som om man tog ett steg i minuten, man kom liksom aldrig fram!

Men sen tunnades det ut och man kunde gå som man ville i affären. Fy för vad ont man hade i benen och fötterna!

Imorgon är det första dagen på gymnasiet. Jag ska gå naturvetenskap på Ekbackeskolan i Osby, för er som inte vet. Måste erkänna att det är lite spännande med nytt. Om jag hade behövt gå om ett år till på högstadiet så hade jag hamnat i en depression...


Nu i helgen ser jag fram emot SKooi's rasspecial! En av årets höjdpunkter!

Kommer bli riktigt trevlans! :D

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards