Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Felicia Torffvit - 14 november 2008 17:38

Först av allt vill jag önska er en trevlig helg!!! utan regn....


Nu ni, jag har fått veta lite resultat från uppsattser och prov: På matteprovet fick jag 30/40, vilket dom sa var mkt bra. På franska provet fick jag VG (60/76). På uppsattsen om en stads utveckling i SO fick jag VG-. Så jag är jättenöjd! =) Nu väntar jag bara på engelska uppsattsen som lämnades in igår, men det tar väl 1 till 2 veckor...


På SOn och svenskan ska vi ni ha om media, tex tidningar tv och radio m.m Så nu ska vi göra en egen tidning, blir jätteroligt. Vi är 5 pers i varje lag som skriver om olika saker, jag ska ha kultur och nöje =) stackars Tebbe som fick ekonomi... Haha det var lite roligt under svenska lektionen. Tebbe fick sms precis när läraren stod och "undervisade" och hon hade glömt sätta den på ljudlöst. Men det roligaste var hennes sms signal, den löd "Alla mina lärare är puckon...." Haha läraren blev helt tyst och tebbe blev helt röd i ansiktet och la huvudet på bänken. Hela klassen skratta =D


Har varit inne i Hässleholm och köpte ett nytt fint halsband. En liten silvrig flugsvamp =) jättesöt! Köpte också en hårklämma att sätta upp håret med till nästa utställning (som jag inte vet vilken det blir..). Vi ska inte till stockholm, lite väl långt att köra. Malmö blir kanske nästa?


På söndag är det kooikerträff. "Temat" är agility och om vädret tillåter åker vi kanske till Finjasjön och grillar. Det har regnat hela veckan så jag hoppas verkligen att solen vill komma fram lite.


Bilderna från hollandsresan har jag förstorat så ni kan ta en till titt om ni vill. Det är samma bilder fast i större format.


Visst är det dags att byta framside bild på mig och Roxy? Ähh vi kan vänta tills snön kommer. det är inte så lätt att ta foto på sig själv när det är en själv som är fotografen..... hihi


GLAD HELG!!!

Kramar Felicia och hjärtetass Roxy.


Bild tagen i början av mars.

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards