Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Felicia Torffvit - 23 november 2008 12:43

I förrgår var jag hemma hos Alice. Vi skulle göra våfflor, men vi hade inget vetemjöl, så vi experimenterade med potatismjöl! Någon som gjort det? Det rekomenderas inte. Visst, det gick att äta men det var inte så lätt at få loss dom från gärnet och så smakade dom inte som vanligt men dom var goda  hehe...


Igår firade vi min pappa så Nana, Kasper och Björn var här och Åke & Gulli. Nana tände ljusen på tårtan för tidigt så dom hade nästan tagit slut när Pappa skulle blåsa ut dom  Kasper vill att jag ska lägga ut en bild på stearintårtan så jag gör väl det


Idag var det konfa och när jag kom hem tog jag foto på Roxy. Det var ju så fint väder!


Här finns frost men ingen snö! Den kommer väl snart...


Senare kommer det några gäster.


Hoppas ni också har haft det bra, det har vi!

Kram Felicia och hjärtetass Roxy


Bilden på Roxy tog jag idag.


Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards