Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Felicia Torffvit - 1 december 2008 21:50

I helgen var jag hos Nana och Kasper, i Malmö. Tog det rätt lugnt. Träffade Anna också, Kaspers tjej som är jättesnäll och trevlig =)

Vi bakade lussebullar och spelade lite tv-spel. Läggningstiderna ska vi inte gå in på, eller.. jo det gör vi. Fre-lör: kl 3. Lör-sön: halv 2. Inte så lätt med tv, film. spel och roligt snack, tiden flyger iväg och inte var man trött heller....


Roxy blev skitglad när jag kom hem, rakt upp knät och pussar i ansiktet. Vad har dom gjort med henne när jag var borta? ;)

Under söndag kväll var jag också o hälsade på min morfar, Roxy och Stojka var också med. Dom fick lite lussebullar =))


Fick veta matteprovet idag, samma resultat som förra (30 av 40) så jag fick VG =D Hehe..

På fredag är det SO prov, om politik, fy fan.


Önskar er en glad 1 advet i efterskott. Orken att sitta vid datorn kom först nu ikväll. Hoppas att ni har haft en trevlig helg!


Ha det så bra!!

_________________________________

Se vad Linnéa och Wilda har hittat på dom senaste 2 månaderna, dom har äntligen uppdaterat! Tjoho!! ;D

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards