Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Felicia Torffvit - 6 december 2008 22:11

Idag har jag fifflat med Linnéas nya hemsida, ni kan ju kolla. Ni hittar den under länkarna på min sida. Har även lagt in bilderna jag fick av Robert på hemsidan, kolla under bilder senast /Hollandsresan.


Igår la jag mig typ 11. Jag vaknade kl 8 och gick snabbt ut med Roxy så hon fick kissa och fick mat, hon brukar få mat vid 6-7 tiden så detta blev lite senare. Fast hon är ingen morgonpigg hund, hon sover gärna till 9 vilket passar mig utmärkt =) Men iallafall, jag hade jätteont i ryggen och i armana, i stort sätt överallt. Det var träningsverk sedan igår, fredags, när vi hade gympa. Vi hade konditionsträning/styrketräning hela lektionen... Roxy ville leka, hon låg på rygg och sprallade med benen och ville att jag skulle busa med henne men jag kunde knappt böja mig, så ont jag hade! Jag gick och la mig igen typ halv 9 igen för att jag var så trött. Sedan vaknar jag av att Simon kommer in och väcker mig och säger att jag måste gå upp nu och att Linnéa är i telefon. Jag tänker "Men, kunde hon inte ringt senare, jag vill sova mer". Jag kollar på klockan som visar halv 12, å jävlar! Snabbt upp ur sängen och äta frukost. Sen kom Linnéa vid kvart över 12. Så jag var nog rätt trött efter den lektionen. Jag har haft ont hela dagen, men det har blivit bättre och bättre. Det är nog borta imorgon...


Annars har det varit lugnt. Vi ska ju snart få våra första betyg, typ om 2 veckor, tror jag blir rätt nöjd men man är ju ändå jättenervös....


Den där boken "Marley" är verkligen jättebra! Ni borde läsa den, jag skrattar hela tiden.


Ha det så bra// Kram Felicia

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards