Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Felicia Torffvit - 11 december 2008 21:19

Gud vad jag har blivit slö med att skriva i bloggen. Fy skäms Isa!

Idag har lärarna lämnat in alla betygen...På fredag nästa vecka får vi våra kuvert med betygen.... spännande spännande. Jag har i alla fall inga IG, men jag har en jävla massa VG... =))


Halv 7 ikväll var vi på luciatåg och kollade på min lillebror, duktig du var!

Vann en ask med plåster på lotteriet, kanske inte det bästa att vinna men man har i alla fall andvändning av det....

Imorgon är det lucia på skolan också....


Vad är det mer som har hänt? Hmm... Äh jag vet inte, det har varit rätt lugnt här. Åt tårta idag, mumsigt. Roxy fick också smaka såklart. Älskade lilla sötis.

Förra fredagen när jag hade tråkigt en kväll så ritade jag av Roxy när hon sov på min kudde. Det var faktiskt första gången jag ritade av något och jag blev riktigt nöjd med resultatet. Ska lägga in bilden senare (jag ritade den i SO anteckningsboken efter att ha pluggat till ett prov, så bilden ligger i skåpet i skolan just nu ;P


På lördag åker jag till DK och ska handla julklappar, kul kul =) Önskar er en trevlig helg!


Bjuder er på en bild av den sötaste hunden i världen!

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards