Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 3 september 2008

Av Felicia Torffvit - 3 september 2008 19:47

På onsdagar åker vi iväg på agility. Vi tog en "nybörjarkurs". Fast det är hon ju inte helt. Men vi har ej tränat på A-hindret och liknande. Eftersom jag vill tävla sen, så vill jag ha det nogrant från början. Slalom är också något vi behöver träna på. Det ska bli jättekul!


Juste, vi tränade lite agility här hemma idag. Men det blåste för mycket så det blev bara tunnel och hopp. Sen lite snabbt på slalom... Men duktig var hon! Roxy var så sööt när hennes öron stod rakt ut (vinden)


Hoppas ni får ha en sköön helg sen. Jag ska på utställning med Roxy på lördagen ("Snapphane-utställningen"). Och på söndag ska jag på konfa. Helgerna är fullproppade med saker några veckor framåt, så tråkigt har vi inte!

En liten bild på Roxy som hoppar. Kortet är taget på Storegårds Hundpark.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards