Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Felicia Torffvit - 5 januari 2009 22:16

Har fotat idag igen. Har varit lite snö runt om huset. Målet var att ta lite bilder med aktion och fart i, som det har kommit en önskan om här i bloggen. Det fick jag också. Bilden i detta inlägg är tagen den 2a jan, så den är inte från denna plåtningen. Jag fick fler bilder på Zaffran än på Roxy. Hmm, undrar varför? Det beror kanske på att Zaffran kommer fram först till mig när jag kallar in dom och att hon sedan håller på att knuffa på mig så jag bara får suddiga bilder på Roxy? Ja, det är nog därför... Zaaaffran... Men jag fick ändå fina bilder på lilla Fox.


I förrgår var vi bortbjudna till min morbor Åke och hans fru Gulli på god mat. Min andra morbror Bengt var också där. Jättegott var det =)


Ha det så bra i fortsättningen.

Usch, på torsdag börjar skolan igen förresten... Örk.

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards