Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Felicia Torffvit - 28 januari 2009 15:14

Japp, dit ska jag i morgon bitti. Mamma och jag ska åka dit och para Rina, så några söta valpar hoppas man ju på =) Tyvärr är hemsidan inte uppdaterad på några månader... Mamma är inte lika bra på det som jag ;)

Kommer hem i helgen, tror det blir på söndagkväll. Så det blir en tuff måndag =)


Roxy kanske också ska med, det var faktiskt mammas idé. Förstår inte riktigt varför. Men på något sett så ska pappa på en konferans utomlands samtidigt (precis som förra gången vi skulle ha valpar, skitkonstigt men men) och Simon ska sova hos fam Sandgvist, som också ska åka och mata djuren medan vi är borta. Det är en familj man kan lita på!  Tack! Men pappa kommer nog hem lite tidigare än oss. Stojka och en hund till, kommer inte ihåg vilken mamma sa men det blir 4 hundar som får följa med så är det inte så mkt för sandqvist att mata. Det hade varit så mkt lättare om pappa varit hemma, inte så många hundar att ta med. Det var jobbigt med 3 hundar förra gången. Här kan ni läsa om förra parningsresan i slovakien. Läs den, det är rätt kul allt vi var med om.. Mamma är också väldigt bra på att skriva. Bilderna har jag tagit.

Asså hur kan konferensen komma precis samtidigt, igen! Jag fattar inte.


Jag får väl sätta eld i baken och börja packa...


Önskar er en fortsatt skön vecka och en fin helg!

Jag tar med kameran så bilder kommer jag hem med.

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards