Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Felicia Torffvit - 7 januari 2009 22:05

.... ingen aning om varför jag sitter här och skriver. Ska snart gå och lägga mig för i morgon är det skola igen, ÖRK!

Det är nog många som börjar jobba nu också? ;)


Jag har inte mått så bra idag, jag sov ingenting under natten men på em sov jag några timmar. Mat åt jag först vid 6 tiden. Toaletten har väl varit min bästa vän större delen av dagen. Suck. Har fått tablett av pappa som är doktor och han har även tagit ett prov på mig som han ska lämna in. Så jag får väl bara vila så länge. Men jag ska til skolan ändå, tror jag klarar det annars är det ju bara att ringa hem...


Jag har lagt in nya länkar på hemsidan, ni kan se själva. Det är till Vanessas blogg och till Cornelias blogg (som är 2 halvsystrar till Roxy från Meisje's kennel) och till kooikern Chica.


Vad jag har förstått så är det många som är nöjda och glada efter utställningen i Göteborg, så kul! Som det ser ut nu så blir första utställningen i mars för vår del. Blir spännade, länktar jättemkt!


Ha ha, det blev ändå några rader av detta värdelösa inlägg...

Ha det så bra!

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards