Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Felicia Torffvit - 5 februari 2009 20:49


Tillbaka i bloggandet.

Det har varit mkt läxor, uppsattser och prov. Till idag hade vi tex franska, No och Svenska. I morgon har vi friluftsdag så då ska vi titta på film sedan åker vi till Hässleholm där jag ska gå på Skytte och sedan ska jag gå en promenad =) Så till imorgon är det inga läxor, rätt slönt. På måndag är det matteprov, på torsdag ska en svenska uppsatts vara inlämnad, på fredag är det engelska prov och veckan efter lovet (om 3 veckor) är det So prov om 1a världskriget... Gaaa


Idag gick jag runt med en röd prick/fläck på underläppen. Jag bet mig i läppen igår kväll mär jag satt vid datorn. Vet ni varför, kan ni gissa? Jo för att en kooiker hoppade rätt upp på min rygg och axlar. Suck. I förrgår när jag kom hem gick jag direkt till kaninerna och gav dom mat, när jag skulle fylla en matskål blev jag stångad rätt upp i röven av Roxy. Nu är det bevisat att man kan flyga genom taket och få en hjärtattack samtidigt. Gud vad jag blev överraskad. Där står jag helt chockad av rädsla och Roxy är helt: HEEEJ MATTE!! WII!! KUL O SE DIG!

Alltså.


Bilderna från resan är nu överladdade så jag önskar er en trevlig titt bland alla bilder =)


Nu vill lillebrorsan ha datorn så jag får väl hissa vitt flagg och ge mig av.

Ha det så bra!

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards