Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Felicia Torffvit - 17 februari 2009 19:29

Bilderna är tagna den 14e feb.


...gick verkligen inte så bra.... Cupen var i Qpoolen i Hässleholm, där det är valputställning nästa helg. Jag kanske kan åka dit faktiskt, med fam Sandqvist, får hoppas det går =)


Matcherna började typ vid 2. Deras första match förlorade dem med 3-0, den andra 2-0, den tredje 1-0 och den sista (skamligt nog, med då var dom väldigt trötta) 8-0. Så bra gick det inte. Men det är egentligen inte så konstigt, för de hade inga avbytare utan fick köra och köra hela tiden. Jag och Linnéa fick inte vara med i laget enligt reglerna, högst 6or får vara med (och jag går i 8an och Linnéa i 7an). Men om vi 2 varit med hade vi såklart tagit hem hela cupen ;)) Nä men jag har faktiskt gått på fotboll i nästan 3 år, Linnéa har också gått men inte lika länge. Men annars var det rätt kul där =)  Och jag fick många fina (och hemskt roliga) bilder. Laddar nog upp bilderna från dagen imorgon, orkar inte nu.


Och ja, jag har inte glömt bloggutmaningen med nattuksbordet jag fick av Ingrid med Tilla. Har bara inte orkat fota fota men jag kan göra den nu =)) fast utan bild. Jag har inget nattuksbord, jag använder mig lite av fönsterkarmen och en bit på Tvbordet. Jag dricker alltid ett glas med vatten innan jag lägger mig, det glaset har jag på fönsterkarmen bredvid sängen. TVbordet står bredvid sängen och det är rätt stort så där står väckarklockan, papper, (Tv och dvd-spelare såklart), penna, klotter/anteckningsbok och lite alla möjliga böcker, hundböcker och vanliga skönlitterära, lypsyl och hårsnuddar (innan satte jag upp håret innan jag la mig). Sen finns där några filmer som jag sett och inte orkat plocka undan igen =)) Mobilen är också där. Tja, det är vad jag kommer på nu =) Övanför sängen hänger det tavlor. Nu vet ni i alla fall vad jag har där =)


Ha det så trevligt!

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards