Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Felicia Torffvit - 1 mars 2009 13:59

Funkar den inte? Klicka här


Det var fint väder men riktigt blåsigt, vilket ni kanske hör eller ser på filmen. Haha, jag har aldrig laddat upp någon film på youtube innan. Så nu har jag registrerat mitt användarnamn - "Feylaa" (Fe=Felicia, yla=Ayla (roxy's stamtavlenamn). Hade först tänkt ha ayla, men det var upptaget och sedan tänkte jag ha feyla, men det var såklart också upptaget så då la jag bara till ett a i slutet så gick det vägen =D).


Banan:


.......................................Hopp

Tunnel- - - hopp - - - hopp(Xet) - ´


Haha nu har jag ritat upp det så gott jag kan =))

(Punkterna är bara där för att det skulle funka, det hör inte till banan. Om jag inte hade haft punktera där hade "hopp" hamnat i början av raden.)


Agility är ju bara så kul =) Så idag fick några av hinderna komma fram. Det tredje hindret är bara ett "tillplattat X", jag hade slut på pinnar så då fick bara fantasin flöda. Det blåste för mycket för att jag skulle ta fram platten och jag orkade inte leta fram däcket (eller ringen som det snarare är). Så det blev en liten bana. Dock är filmen från slutet av träningen så lille Fox är lite småtrött men hon hade ändå bra fart. Efter denna filmen gjorde jag en till (och då använde jag en boll och taggade upp henne med men det blåste för mkt och löv flaxade runt och tunneln började flytta på sig så jag bestämde mig till slut för att lägga ut denna filmen i stället). Ha en trevlig titt!


Jag har inlägg från den 28 februari i bloggen och den senaste jag skrev är "viktig" så läs den ;D (Klicka på texten "tidigare månad")

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards