Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Felicia Torffvit - 6 mars 2009 21:07

Inför utställningen imorgon =)


Kl 7 ska jag och Roxy vara hos fam Sandqvist och sedan åker vi dit tillsammans.

Här kan ni se alla anmälda raser: http://www.sksturup.dinstudio.se/empty_35.html


Roxy har blivit borstad och vi har snabbt gått igenom att klämma igenom, kolla tänder och att stå fint och det gick bra. Jag känner mig lugn inför imorgon, men Malmö...hjälp. Men det viktigaste är ju att det är så himla kul, plus att det blir lite repetition och träning inför det nya utställningsåret!


Uppdaterar och informerar om imorgon så fort jag hinner och har laddat upp bilder.


Nu kommer jag inte på så mkt mer o säga. Fast det känns som om jag har glömt något men jag kan inte riktigt sätta fingret på det...hmm

Jaja, det kommer väl.


Ha det bra så länge!

Av Felicia Torffvit - 6 mars 2009 15:35

Siri (Rantafejs Ariadne Av Tiba) spelar skadad (påkörd) i ett reportage i djurambulansen i Göteborg! =))


Det ska senare gå på radio i Radio P4 riks, söndagen den 8e mars.

kl 12.03 =)) Läs mer här....


Se reportaget nedan..

(Klicka på knappen HQ för bättre kvalité på skärmen)

Jag har invaderat mammas dator på jobbet =) Skriver ett till inlägg om veckan senare idag =)

Ha det bra så länge!

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards