Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Felicia Torffvit - 10 mars 2009 20:24

Är hon en liten tjockis eller? =) Hon har precis kommit in i 5 veckan och hon är redan hård om magen... Haha, Inis vill inte vara med på bild ;)


Kopovar är populärt som satan. Vi får mail och telefonsamtal nästan varje dag, och ibland flera. Och om det står i någon jakttidning om valpar ...det ska vi inte prata om. Just nu pratar tex mamma med en som är intresserad och igår fick vi 2 mail.. Men jag klandrar dom inte, det är underbara hundar! =)  Fast kooiker är ändå bäst ;P


Det är bra med oss. Rätt lugn vecka ändå. Imorgon har jag utvecklingssamtal, får se hur det går ;P


Vad ska man mer säga? Juste, bilderna finns nu på sidan (från utställningen) så ta en titt under bilder senast. Och jag har lagt ut Rudolf bilden som jag lovade =D Kan väl bjuda er på nått =)


Ähmm... just nu hänger det en spindel mitt framför ögonen på mig. Tur det inte är en stor för dom är så äckliga, men små är inte så farliga. Vad ska jag göra med den, den bara hänger där i sin spindeltråd 2 dm från mitt huvud. Den rör sig inte mkt. När man blåser på den rör den sig lite på benen. Nu är den 1 dm från min näsa. Jag skojar inte! Blåser man på den så klättrar den lite men inte mkt, trodde för en stund att den var död. Spolar ner den när jag går, den får en stund på sig att smita =)


Klart slut!

Ha en skön vecka!

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards