Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Felicia Torffvit - 4 april 2009 21:12

Den utlovade bilden av en gås (se tidigare inlägg) + en bild av (vad ska man kalla det?) "staket av en stor kedja"? Båda är tagna under praoen i fredags hos Mare Grönvold. Bilderna (som alla andra) är alla tagna av mig. Dessa bilder är redigerade (som ni ser) men det enda jag har gjort är att beskära och göra dom svart-vita. Har inte photoshop eller något liknande (kanske konstigt, men så är det) så jag kan inte göra så mkt mer med mina bilder ändå. Mina bilder är rena ;)


Nana, Björn och Kasper var här idag (Kansper och Nana är mina halvsyskon på pappas sida och Björn är Nanas pojkvän, tyvärr kunde Anna som är Kaspers flickvän inte komma). Kul var det =) som alltid. Pratade om allt möjligt och så kollade vi på bilder från Nanas och Björns resa i Tenneriffa. Jag hade också lagt upp en stor skål med godis, alla tog från den men vinnarna var nog jag och Kasper. Hallå, det är ju lördag! Klart man ska äta mkt godis! ;) Denna gången bjöd vi på älgstek (har man en pappa som är jägare så får man myyycket kött, det som blir över får vovvarna).

På måndag är det första agility träningen och på tisdag är det spårkurs. Plus att jag måste plugga till ett franska prov vi ska ha torsdagen efter lovet (om 1,5 vecka). På torsdag eller fredag (kanske till och med onsdag) åker jag nog ner till Malmö (Nana och Kasper bor där), där stannar jag nog till söndag. Så jag får vila upp mig =) Kasper ska även köpa ny katt imorgon, en fin bengal på 12-13 veckor. Blir kul att se den =))


Vad händer imorgon då? Om jag orkar åker jag med mamma ochAnn-Margreth och spårar med vovvarna vid halv 1 tiden, får se.

Hehe som sagt, har varit en tuff tid nu. Jag har somnat i sängen 2 dagar i rad nu med kläderna på (jeans, strumpor, tröja + tjocketröja och med make-up). Roxy går och lägger sig lite tidigare än mig, det räcker att jag sätter mig i sängen och klappar henne och lutade mig mot något så somnade jag. Inget bekvämt ju, så då vaknar man alltid tidigt och så kan man inte somna om.... Men imorgon blir det sovmorgon!!


Ha en fin söndag!

Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards