Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Felicia Torffvit - 5 april 2009 22:40

Bjuder er på en massa bilder =)  Är trött och klockan är mkt så fattar mig rätt så kort.


Det var en rolig dag och alla hundarna skötte sig jättefint och hittade skankarna. Roxy's spår var på ca 120 m (trodde det var längre när jag la det, men så var det bara så litet, trodde jag la 150-170 typ men men), hon hade 2 vinklar och klarade dom riktigt bra. På den första rörde jag till det lite för henne bara, dum och korkad matte =) På vägen tillbaka skulle hon stolt bära på sin vinst och sedan käka upp den (se näst sista bilden, sicken tandpetare). Sistin & Debbie (bassetar) och Tilda och Stojka (kopovar) klarade också sina spår utmärkt.


Hehe, har lov =) Ingen skola. Pappa tycker det är orättvist och kallade mig och Simon för latmaskar =)) Fast Roxy tycker nog det är kul =) Matte är ju hemma och kan leka med henne hela dagen! Fast jag ska passa pjottar (valpar) och Rina. På tal om det, valparna växer skitsnabbt och är nu nästan dubbelt så stora som när dom föddes! Stora råttor, men söta. Och gott luktar dom! Kan sitta och bara njuta, det är något speciellt med valpdoft.


Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards