Livet med en Kooikerhondje!

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Felicia Torffvit - 28 april 2009 21:38

Har ingen aning om vad jag ska lägga ut för bild, så bläddrade igenom några gamla och hittade denna bilden på Roxy som 8 veckors valp. Bilden tog jag på en gräsmatta utanför Arlanda i Stockholm, fick ju flyga en bit för att hämta denna vovven. Fast är glad att jag gjorde det


Har fortfarande inte laddat över bilderna från kameran (se förra inlägget), men nu är jag ledig ons-tors-fredag (+ helgen ) så får nog tid någon gång... Vad jag kommer på nu så har jag inget planerat för imorgon, så.. men vi får se.


Igår var det agilityträning och vi tränade blindbyten (förra veckan kunde jag inte pga en elak förkylning). Det gick riktigt bra, fast i slutet av träningen fick jag det till framförbyten istället   hehe, vet inte varför, det var kanske något med den banan?  Men Roxy var duktig hela tiden. Haha, hon är ju inte dum precis. Hon sprang upp på Aet så fort hon fick chansen, man får ju godis  sötis.


Idag blev det inget spårande, lillbrorsan och hans skola hade en skolmusikal. Dom sjöng en massa sånger på engelska om några sagor, tex bockarna bruse och snövit... haha. Jaja. Fast Roxy fick ju spårat i lördags  så hon kan inte vara jättebesviken. Men vi ska spåra med Ann-Margreth och Sistin på fredag! Alltid lika kul


Roxy fyller år på lördag! Så det blir att fira med agility!! + god tårta och något packet. Skulle behöva en ny sele till henne, den hon har nu köptes när hon var mindre om man säger så och den sitter inte så bra på henne. Men säg inget till Roxy!


Ha det så fint!!!!!!


Presentation


Zaffran och Roxy i Sandhammar sommaren 2009.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Äger du en Kooikerhondje?
 Ja
 Nej
 Snart
 Har haft
 Aldrig i livet!
 Vill ha
 Vill inte ha en, men gillar dom ändå

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards